Cele tutoringu

Celem tutoringu w Uniwersytecie Wrocławskim jest rozpoznanie potrzeb i możliwości rozwoju podopiecznego/podopiecznej oraz ich odpowiednie motywowanie i wsparcie w realizacji zaplanowanej ścieżki indywidualnego rozwoju [1].

Ogólnym celem tutoringu jest praktyczne wsparcie studenta/studentki w ich wielowymiarowym rozwoju, czerpanie z mądrości i pogłębianie wiedzy w indywidualnej i spersonalizowanej relacji z tutorem/tutorką. Kierujemy się potrzebą stworzenia warunków niezbędnych do pobudzenia samodzielnego, krytycznego myślenia i kreatywnego wychodzenia poza standardowo przyjęte schematy.

[1] Zarządzenie Nr 93/2023 Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego z 14 kwietnia 2023r.

Student

Dostępne tutoriale

 Lista dostępnych tutoriali wraz z krótkim opisem publikowana jest w dwóch terminach: do końca października i do końca lutego.

Student ubiegający się o udział w programie tutoringowym składa w dziekanacie wniosek o umożliwienie uczestniczenia w zajęciach dydaktycznych prowadzonych w formie tutoringu przez wskazanego tutora w terminie 7 dni od ogłoszenia listy dostępnych tutoriali.
Wzór wniosku określa Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Dziekana Wydziału Chemii (1/2024).

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

logo fundusze europejskie
flaga Rzeczypospolita Polska
logo unii europejskiej fundusze społeczne
NEWSLETTER